Get Adobe Flash player


Разширено търсене
Показване на количката
Количката Ви е празна.
Начало Полезни Майките, пиещи мляко

Майките, пиещи мляко

Майките, пиещи мляко, предпазват децата си от множествена склероза

Децата, чиито майки по време на бременност пият много мляко, имат по-малки шансове да се разболеят от множествена склероза.

Учените установиха този факт по време на изследване, основаващо се на дългогодишните наблюдение върху развитието на над 35 хиляди момиченца, чиито майки са предоставили информация за своята диета по време на бременността си.
Едва при 200 от наблюдаваните деца до 16 година се е проявил този вид заболяване. Резултатите от изследването бяха представени на ежегодната среща на Американската академия по неврология в Торонто, Канада.
Множествената склероза е хронично заболяване на нервната система.
Ръководителят на изследването доктор Фариба Мирзаей от Харвардското училище за обществено здраве заяви: „Рискът от заболяване на множествена склероза при деца, чиито майки са изпивали по 4 чаши мляко на ден, е с 56% по-малък в сравнение с децата, чиито майки са консумирали по 3 чаши месечно. Също така ние установихме, че витамин Д, който се съдържа в млякото и рибеното масло, съдейства за предотвратяване на склерозата“.


/ИТАР-ТАСС Вашингтон / САЩ

 
Facebook Image
Bulgarian English German Greek Russian
В момента има 5 посетителя в сайта
141101
Днес257
Вчера267
Тази седмица1573
Този месец5068
Valid XHTMLValid CSS